1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2218197

Sv: Apropå nånting...
Öndulat: Ispremiären är nu på måndag. Enl. artikeln (som är pluslåst. Läsbar fram till 19.15) går man på is kommande måndag redan kl. 10.30.

"Det är ännu inte klart huruvida Timrå IK kommer att ta in publik eller inte till premiären. Oavsett så börjar vår sändning vid 10-tiden och spelarna beräknas kliva ut på isen 10.30."

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Ispremiären är kommande onsdag kl. 10!

Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Gick på erbjudandet för 99kr för en månad å glömde bort, fick räkning på 790kr nu för 3 månader. Känns?.. bra

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.