1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615011 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2223716

Sv: Försäsong 2021
NDR: Det ser väl ut som förväntat, vi kommer ha ett betydligt bättre backspel när transatlanerna går in i serien. De bryr sig ju aldrig om preseason oavsett vad svenska coacher tycker..tror även att löken Lundin å Hartman kommer att leverera....

Svarskommentarer

Sv: Försäsong 2021
Booze: Jo, lite som väntat. Spelar man på 90 procent och slår passningarna en halvmeter fel blir det jämnt mot alla HA-lag. Större än så är inte skillnaden. Men ljusglimtar finns ändå: stabila målvakter, Lööke kommer att göra en succésäsong, Lundin var lite osynlig, men det var han även ifjol på försäsongen. Zajac är grym på blålinjen och blir guld värd i PP, Hanzl blir minst lika viktig. Lägg på 10 procent i fokus och två saknade ledande backar på det här så blir det nog ganska intressant till sist.

Sv: Försäsong 2021
Gulligt ändå hur rivalerna hela tiden vill påtala hur svårt vi kommer få det i SHL. Medan de själva inte ens är i närheten av oss. Men det heter väl att man är lowkey-triggered, bitter?

Kliar ju speciellt i Modos ögon såklart. Med tanke på bilden nedan. Men att lövare ska dryga sig efter att vi sänkte dem i finalen, det är nog fan det bästa haha. Vi är i SHL och ingen kan ändra på det.
Uppladdat:

500x0-screenshot20210902-004928youtube.jpg


Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer