1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615009 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2223722

Sv: Försäsong 2021
Booze: Jo, lite som väntat. Spelar man på 90 procent och slår passningarna en halvmeter fel blir det jämnt mot alla HA-lag. Större än så är inte skillnaden. Men ljusglimtar finns ändå: stabila målvakter, Lööke kommer att göra en succésäsong, Lundin var lite osynlig, men det var han även ifjol på försäsongen. Zajac är grym på blålinjen och blir guld värd i PP, Hanzl blir minst lika viktig. Lägg på 10 procent i fokus och två saknade ledande backar på det här så blir det nog ganska intressant till sist.

Svarskommentarer

Sv: Försäsong 2021
Woody Jokinen: Zajac tappade tre puckar på blålinjen i segern mot Americanos, tycker han varit iskall. Mot MoDo var han dock klart mindre dålig. Nästan så att man började fundera på om det var någon annan i nummer 11.

Hanzl är helt klart den import som levererat mest hitintills, grym tekare dessutom.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer