Woody Jokinen: Zajac tappade tre puckar på blålinjen i segern mot Americanos, tycker han varit iskall. Mot MoDo var han dock klart mindre dålig. Nästan så att man började fundera på om det var någon annan i nummer 11.
Hanzl är helt klart den import som levererat mest hitintills, grym tekare dessutom.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Hanzl är helt klart den import som levererat mest hitintills, grym tekare dessutom.