1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2224439

Sv: Försäsong 2021
{9386}: vi slår ju ändå Brynäs två gånger och även om det är försäsong så är det ju ett av lagen vi måste hålla bakom oss så man kanske ska nöja sig med det.

Svarskommentarer

Sv: Försäsong 2021
Skönt o se att vi spelar bättre mot bättre motstånd. Brynäs hade första perioden sedan tog vi över. Hade inte domarna haft brynäsglasögonen på sig så hade vi haft ett par PP till. De vi fick såg dock ok ut. Finnen där bak såg stabil ut och hade en sekvens där han räddade tre skott i rad, kvick och läser spelet bra.

Sv: Försäsong 2021
{297}: Ja för är vi trubbiga framåt så ser det väl värre ut för Brynäs?

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer