1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614997 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2224444

Sv: Försäsong 2021
Skönt o se att vi spelar bättre mot bättre motstånd. Brynäs hade första perioden sedan tog vi över. Hade inte domarna haft brynäsglasögonen på sig så hade vi haft ett par PP till. De vi fick såg dock ok ut. Finnen där bak såg stabil ut och hade en sekvens där han räddade tre skott i rad, kvick och läser spelet bra.

Svarskommentarer

Sv: Försäsong 2021
{9037}:
"
Skönt o se att vi spelar bättre mot bättre motstånd. Brynäs hade första perioden sedan tog vi över. Hade inte domarna haft brynäsglasögonen på sig så hade vi haft ett par PP till. De vi fick såg dock ok ut. Finnen där bak såg stabil ut och hade en sekvens där han räddade tre skott i rad, kvick och läser spelet bra.
"
Imponerad över hur matchen kontrolleras hem utav Timrå. Brynäs har inte någon riktigt farlig chans under hela tredjeperioden.
Dessutom skicklig nedstägning utförd utav ZZ Ratt-kedjan i slutet av matchen.

Alvarez blir "foulad" tre gånger under matchen och får inget med sig, hade han gjort något mot domarna? :-D

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer