1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614813 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2234401

Sv: Apropå nånting...
KB: Nä det är sant, i konkurrens med Karlin går såklart inte Sundell före. Och ja, kanske tas små steg åt rätt håll nu även i er förening. Men det är så färskt ännu så det finns inte tillräcklig data för att göra den bedömningen. Men känslan är att det till sist, efter 7 sorger och 8 bedrövelser, k a n vara så

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Med tanke på att herr Glader satt över halva denna trupp och Karlin och CO fick ta över dom så tror jag flr en gång skull på att man bör ha tålamod med trärnaren denna gång.(om det inte är helt panik med negativ kvalplats eller dylikt).

Låt Karlin få sätta sin prägel och få in spelare som passar bra in i hans filosofi. Tror att detta kommer bli en ok säsong för Modo men att nästa säsong blir de nog mer att räkna med.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.