1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614997 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2237804

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
Det har gått 1 minut av andra perioden och man undrar om man orkar titta nå mer

Svarskommentarer

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
Herregud vad yrt det är!!!

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
Jadu: Inte tillstymmelse till karaktär eller jävlar anamma i laget, skamligt att se!

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
Jadu: Avgå Freddan eller ge honom sparken! Man kan byta en tränare men inte hela laget... ta med nån spelare ut o värva in några andra.

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
Jadu: tänkte precis skriva samma sak, fyfan va usel Timrå är.. Man får ju dåligt av o se skiten... Jag byter kanal iaf...

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
Det är fan pinsamt att se hur jävla dåliga vi är. PINSAMT!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer