erathoo: För mig börjar det ändå luta mer åt att Freddan bör gå, i. Med ny röst som flera spelare inte hört i en rsd säsonger nu mem ändå inte verkar lyssna på. In med nytt mod och starta på ett helt nytt kapitel
Sputnik: Men sen har vi den lilla detaljen om att Nubben är med och petar och bestämmer väldigt mycket, tror inte han går ihop med vilken tränare som helst, inte säker på att tränare som Filander fått så mycket fria händer i Timrå..
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer