{297}: Hej killar! Välkommen till dagens träning, vi börjar med att köra halvmånen och värmer upp Rajjan & Johansson. Efter det så slänger vi klubborna i mitten och mixar några femmor o lirar! Kul va? Dom som har frågor på det kan fylla i ett formulär som vi kommer titta på efter säsongen. Kom ihåg, hockey ska vara kul! #Freddanout
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Dom som har frågor på det kan fylla i ett formulär som vi kommer titta på efter säsongen.
Kom ihåg, hockey ska vara kul!
#Freddanout