{7043}: Laget är ett skämt. Dom har tappat mig helt... men är man rödvit så är man. Löjligt lojal mot klubben. Det kommer att krävas ett mirakel för att vi ska lyckas vara kvar med det här laget. Frågan är om dom tror på det själv... det ser inte så ut.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Det kommer att krävas ett mirakel för att vi ska lyckas vara kvar med det här laget. Frågan är om dom tror på det själv... det ser inte så ut.