Bra jobbat Olofsson på 3e målet helt jävla över vid markeringen av målskytten.Lika bra de torska ut av helvete nu för finns inga mera liv liner nu för Freddan Ante bort bort bort
Färjestad är ett mycket bra hockeylag. Men det är äckligt att domarna ska blunda för tre solklara företeelser som dessutom ger laget matchvändande och avgörande fördelar.
Det som är konstigt är att inte båset protesterar mer.
Vidrigt. Respekt om bra lag vinner på sitt bra spel. Hjälp från de svartvita behöver inte FBK.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...