1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2246754

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
Känslan just nu efter ännu en förlust om än med en poäng i behåll, är nog ändå:

Tåget gick ganska hårt när varken Wedin eller Lander valde spel i Timrå.

Jag tror dynamiken hade varit väldigt annorlunda med dem i truppen.

Nu blev det som det blev och med den sena uppgången i SHL och den ekonomi som finns så blev det så här.

Jag hade en ganska god känsla inför säsongen som sedan kantrade hårt under försäsongsmatcherna där HA lagen såg bättre ut…

Och på det spåret är det…

Det är bara att acceptera…

Sedan 2000 har Timrå varit ett strykgäng sedan kom Dahlen och Pettersson in i bilden och ändrade på den saken i en lägre division.

Med dem ur bilden kom verkligheten ikapp.

Jag måste försöka varva ner och lägga mer energi på annat i livet.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
Söderöver: men lugn nu, tycker du det var så dåligt i Timrå 00-12/13, då har du krav som aldrig kommer uppfyllas..kvart & semifinaler..🤔

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer