Söderöver: Ser man till hela spelet är han en av de som skapat mest med framspelningar osv.. Och se där nu satte han en straff också. Men han är väl fortfarande en av våra sämsta spelare?
+ 2
Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inte