bar mofftak: på tröjorna man har hemma står det ”vi är tillbaka” och ”för alltid förenade” men avseende två olika gyllne säsonger. Är det nån som är så kaxig att man vågar ha dom tröjorna på sig offentligt fortfarande? 😅
Jag har ett förslag till nästa års t-shirts, ingen större förändring dock, det är inte mycket jag ber om: ”för alltid förenade med bajs upp till midjan”. Det är ändå ett budskap jag kan stå bakom.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag har ett förslag till nästa års t-shirts, ingen större förändring dock, det är inte mycket jag ber om: ”för alltid förenade med bajs upp till midjan”. Det är ändå ett budskap jag kan stå bakom.