Villervalla: Ja, det här är iallafall den matchen av de här 11 torskarna som jag är minst besviken på. Sist vi mötte Frölunda kom vi knappt ur egen zon. Sen gör väl Frölunda inte en toppinsats och man börjar väl bli lobotomerad av alla torsk, men baserat på matchen så gör vi en hyffsad match bakåt men otroligt få farliga lägen framåt på många avslut.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Sen gör väl Frölunda inte en toppinsats och man börjar väl bli lobotomerad av alla torsk, men baserat på matchen så gör vi en hyffsad match bakåt men otroligt få farliga lägen framåt på många avslut.