Vet vi för övrigt om D. Strömberg är speciellt sugen på att skrinna ut i TIK"s färger ö.h.t? Kan tänka mig att HV snart rycker i agenten. Tror han känner sig lite lurad av Nubben.
Nisse på Mon or: Han är mycket sugen att spela enligt rapporter, och hade han fått bestämma helt själv hade han spelat på ett ben bara för att försöka hjälpa laget.
Ska HV köpa ut han tänker du? Bjuda tillbaka fallskärmen på 6 millar hade visserligen varit något
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer