Gorkyman: Blandisi är en spelare jag mer än gärna skulle vilja se i Timrå. Har gort det bra i NHL när han fått chansen och varit snudd på dominant i AHL. Men det finns ju inga spelare på marknan...
Gorkyman: Här har vi en väldigt intressant spelare. Verkar som han inte riktigt får chansen "Over There" pga storleken, så kanske kunde tänka sig att åka över hit istället. Spelsinne och poängmakare, precis vad vi behöver.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer