mikenomad: Problemet är väl att en sportchef, eller chef för den delen, offentligt skulle erkänna att man tappat förtroendet för någon innan man tagit beslutet om att entlediga personen i fråga. Men man vet ju att det i detta fall förmodligen är 100 så som han säger. Kanske att hans förtroende droppat några procent för Liljegren som inte får spela, men ja.
SEDAN, så är det ju skrattretande som han pratar ibland. "Seriens bästa bredd, bästa åttondeback" osv. "Finns inga spelare", "inga andra har värvat" osv osv osv osv
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer