bar mofftak: jo fast även vid etablerat anfallspel i off zon så är vi uddlösa, hittar knappt aldrig vägar in på mål och har svårt att slå våra gubbar i en mot 1 oftast. Då tänker jag inte bara på denna match.
Sputnik: Nej, vi blir väldigt förvånade när peta-puck-förbi inte fungerar för att försvararen går på kropp eller crosscheckar. Edit: Känns som om det kommer ett Brynäs mål när som helst...
Sputnik: Helt enig! Vi fastnar alltför ofta ute längs sarg som slutar med pass upp till back som igen dumpar ner längs sargen. Finns ju inga alternativ för våra gubbar vinner inga man mot man kamper runt kassen.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer