hockeyärnice: Didde har under höstens matcher varit precis lika synlig som den där Andersson... Alvaret, som jag inte håller så högt heller, syns ju lite ibland i alla fall(på gott o ont)
hockeyärnice: Haha här har man missat i princip hela 2:a perren av olika anledningar. Timrå är BIFs boogey team verkar det som. Får man välja motståndare i eventuellt kval så tar jag väl Brynäs då, imte för att jag ser Timrä som några favoriter men det K A N gå i så fall.. 🙏
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer