thorwald: Skönt med seger minst sagt :-) Fokus på att inte missa detaljer i def-jobbet och lyft mentalt gör att vi bör kunna undvika 12 raka torsk igen.
Däremot tror jag inte på någon metamorfos och tabellklättring. Men inte fasiken är inte BIF o Lping oceaner bättre än oss?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Fokus på att inte missa detaljer i def-jobbet och lyft mentalt gör att vi bör kunna undvika 12 raka torsk igen.
Däremot tror jag inte på någon metamorfos och tabellklättring. Men inte fasiken är inte BIF o Lping oceaner bättre än oss?