Bragd-Birger: Ja man är just nu helt mållös, för väl att Timrå inte var det ikväll dock. 😅 Jobba nu Nubben, börja med att ta flyget till Schwiez och ta med Lander hem! Vad är Alperna mot metropolen Tallnäs? Det var småmysigt bland Bergen och smaken av Kringlor men inget slår doften från Östrand och en Sörburgare på Inez!
Nåja inte så logiskt men nog kan Nubbz få jobba in en Tjeck som leklamrat till Hanzl och Rattie, när han ändå är i farten så kan han ta med en Kanadick som har lite fart och inte räds att ta vägen på mål, sätt han med Hartmann så blire åka av! 😁
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jobba nu Nubben, börja med att ta flyget till Schwiez och ta med Lander hem! Vad är Alperna mot metropolen Tallnäs? Det var småmysigt bland Bergen och smaken av Kringlor men inget slår doften från Östrand och en Sörburgare på Inez!
Nåja inte så logiskt men nog kan Nubbz få jobba in en Tjeck som leklamrat till Hanzl och Rattie, när han ändå är i farten så kan han ta med en Kanadick som har lite fart och inte räds att ta vägen på mål, sätt han med Hartmann så blire åka av! 😁