Modano: Jag håller absolut med dig. Tycker att det trots segern är tydligt att forwardsbesättningen är för tunn. Vi har inte tillräckligt med spelare som kan hota på allvar. Galló skulle jag gärna se i laget då han har kapacitet att göra en del mål, samtidigt som han bidrar med ett ton energi. Därutöver skulle en spelskicklig center behövas. Hanzl kan styra en PP-uppställning, men det finns ingen som kan styra vårt andra PP.
Jag avslutar med en dålig diss: Alvarez! Harry Potter ringde. Han vill ha tillbaka sin osynlighetsmantel.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag avslutar med en dålig diss: Alvarez! Harry Potter ringde. Han vill ha tillbaka sin osynlighetsmantel.