1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614988 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2254346

Sv: Apropå nånting...
Någon som vet status på Timråpodden förresten? Fick intrycket efter senaste avsnittet den 18/10 att nästa skulle dyka upp 3-4 matcher senare (kanske hörde fel) men har varit knäpptyst sedan dess. Ett avsnitt var femte match hade varit lagom tycker jag.

Uppskattar podden enormt och är glad för varje avsnitt speciellt då det är gratis, men är drygt att inte ha en aning om när avsnitten släpps. Blir det något nu under uppehållet må tro?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Heisenberg: Tycker mig ha sett något om att Hamrin varit och sett lite NHL-hockey live, om det stämmer så är det väl en rimlig förklaring till att det är en paus.
Sen väntar väl även de in eventuella värvningar att prata om.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer