1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615027 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2255912

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2021-11-18
Det här var ju signaturen Matsg inne på långt innan matchen:)

”Bara 3p som gäller ikväll så vi kan förbättra vårt bedrövliga bortafacit där vi har varit helt borta (klart sämst av alla lagen) DIF å andra sidan är seriens i dagsläget svagaste hemmalag men nu har de ju fått tillbaka typ 9 spelare från skador och William Eklund från Sharks så de borde gå bättre framöver.

Det är nog många som förväntar sig att DIF ska köra över Timrå men Nubben har ju sagt att vi ska chocka SHL så det är väl ett bra tillfälle att göra det nu på Hovet”.

Är väl bara att trycka upp nya kepsar och t-shirts med:
IN NUBBEN WE TRUST.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...