Puckat: jag var lite sen på pucken och shoppade biljetter för en timme sen. Då blev det på rad 3. Men det är strunt samma, är det fullsatt och fantastiskt stämmning skulle jag till och med kunnat sitta längst ned bara man får vara på plats live.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Men det är strunt samma, är det fullsatt och fantastiskt stämmning skulle jag till och med kunnat sitta längst ned bara man får vara på plats live.