Modano: Grattis känns som ni är på rätt väg, en eller två forwards till, tror ni kommer växa vad säsongen lider. Om inte annat får Modano hoppa ner i båset och skrämma spelarna till prestation!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Grattis känns som ni är på rätt väg, en eller två forwards till, tror ni kommer växa vad säsongen lider. Om inte annat får Modano hoppa ner i båset och skrämma spelarna till prestation!