1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614999 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2260643

Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Ja, riktigt illa! Men stort av dig att pudla. Skämt och sido. Känslan när Dahlén spelar på kant i förstalinan. Han har inte tagit den enkla vägen. Höll tummarna ikväll för att jag skulle få jubla efter ett mål signerat #76 men blev inga poäng. Inväntar besked om match mot Islanders blir av på Fredag. Annars väntar Rangers i nästa match på Lördag. Hoppas kunna gå på någon av de matcherna också.
Uppladdat:

500x0-screenshot20211130-235905gallery.jpg


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Johan J: Jag förstår att du är "vår man" in the big apple. Heja på di våra när de är på besök. Utgår från att du predikar Timråevangeliet och bär Timråhalsduk på matcherna :-)

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer