1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614997 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2261938

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2021-12-02
ÄLSKAR TIMRÅ!
Vilka hjältar vi har... och Hanzl... vilken härförare!
Nu ska jag ta nåt lugnande...

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2021-12-02
Olli Hahl: Ja vi har ju sågat Nubben för hans "floskler" och att ha missbedömt ligan.
Vi Timråfans har ju hängt i Hockeyallsvenskan en hyffsad tid(förutom snabbvisiten i SHL senast) så de flesta av oss har nog lite missbedömt att vissa spelare likt Hanzl trots att han levererat rätt bra i KHL behövt en startsträcka för att anspassa sig till SHL.

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2021-12-02
Olli Hahl: Timrå har också lagt till sig med vanan att göra jävligt snygga mål.

1-0 idag, magiskt vackert.
3-2 idag, magiskt kyligt.
Hartmans klappklapp förra matchen.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer