1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614996 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2261953

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2021-12-02
Olli Hahl: Ja vi har ju sågat Nubben för hans "floskler" och att ha missbedömt ligan.
Vi Timråfans har ju hängt i Hockeyallsvenskan en hyffsad tid(förutom snabbvisiten i SHL senast) så de flesta av oss har nog lite missbedömt att vissa spelare likt Hanzl trots att han levererat rätt bra i KHL behövt en startsträcka för att anspassa sig till SHL.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2021-12-02
Sputnik: Förresten Nubben "jag tror på det du gör"
Hoppas vi slipper en ny 12 matchers förluststreak bara, men hur som helst skall jag hålla käften framöver.. 🤦

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer