Alltså jag fattar vi kan bli ännu bättre på saker. Jag håller med om känslan att vi slarvade bort segern idag. Men vi kan väl för bövelen försöka njuta lite också, inte bara klaga. Vi är med i serien igen och känslan är att vi kan slå alla lag. Det köper jag 7 dar i veckan! Men vi kmr fortfarande att förlora och tappa poäng ibland.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Men vi kan väl för bövelen försöka njuta lite också, inte bara klaga.
Vi är med i serien igen och känslan är att vi kan slå alla lag.
Det köper jag 7 dar i veckan!
Men vi kmr fortfarande att förlora och tappa poäng ibland.
Forza TIK!