1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614988 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2269082

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2021-12-21
{297}: Det är så oproffesionellt allting i föreningen Timrå IK. Ett gäng halvtrötta anställda med Nubben vid rodret. Det finns inget ankare. Och nu är då jag helt säker på att Freddan och Ante bör avgå, för det här kommer ALDRIG fungera. Och jag tror många av spelare känner att Freddan och Ante inte har spetskompetensen för det här. Psykologi ska man inte underskatta i ett lag. Det måste in en ledare i båset för fan.!!!

Svarskommentarer

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2021-12-21
{9661}: Känns som vi saknar ledarskap både på isen och i båset. Detta lag och dess coacher blev aldrig synad ordentligt när Jonte Dahlen fanns där och rädda upp allt. Endera genom att peppa upp de andra/alternativt skälla ut dem eller genom att smälla in några matchavgörande mål

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer