1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614999 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2274145

Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Alltså - hur många tror du det är som har reell insyn i laget och i tränarnas position. Min uppfattning är att folk snackar en massa skit om saker dem inte har ngn aning om. Man påstår sig ha insyn när det i själva verket är så att man återupprepar rykten från personer som inte vet men som tror sig förstå saker bättre än andra. Det är ju så att samhällsdebatten som förs i sociala medier huvudsakligen består av tvärsäkra påståenden från folk utan koll. Hockeyn är inte fredad.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Octagon: Jag har bara framfört mina personliga åsikter och synpunkter i tränarfrågan. Jag har ingen insyn alls i den frågan.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer