Fan om Timrå bara kunde komma med ett styrkebesked ikväll och ta ett jävla avstamp från dessa lägsta nivåer fyllda av ängslighet och tafatthet och visa lite big dick energy med en riktig urskåpning!
Propagandus: Vore så gött! Känslan är att det kan komma en Coronasväng bland lagen igen. Då vore det nog bra för laget mentalt att man är med och nosar mot säker mark poängmässigt..
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer