hubbenorlen: du kör bara text-tv då eller? Jag tänker eftersom det är helt irrelevant det som sker på isen så länge vi vinner? Dom som tittade på matchen och vill diskutera situationer måste väl kunna få göra det ändå?
{297}: Så klart får ni göra det. Jag sa som sagt bara att jag inte förstår er som klagar. Den åsikten måste jag väl ändå få ha, även om den inkluderar dig?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer