Det var bitvis lite snurrigt i första, men om man ser till hela matchen var det Timrå som hade de bättre chanserna, skapade mer power play, höll Linköping mestadels utanför slottet i egen zon.
Bättre effektivitet så hade det här varit en komfortabel seger, men nog med mål för att vinna gör man ju i vilket fall!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det var bitvis lite snurrigt i första, men om man ser till hela matchen var det Timrå som hade de bättre chanserna, skapade mer power play, höll Linköping mestadels utanför slottet i egen zon.
Bättre effektivitet så hade det här varit en komfortabel seger, men nog med mål för att vinna gör man ju i vilket fall!