Woody Jokinen: Jo Nubben antydde väl att det lär komma in minst 1 spelare innan deadline i allafall. Det skulle ju dock enligt honom inte vara nån som kommer in och är nån gamechanger så att säga, mer bredd vad man förstod.
Men hoppas Nubben mest håller spel för gallerian, om han är ganska säker på att minst 1 spelare kommer in så borde han ju ha nått på kroken i allafall..
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Men hoppas Nubben mest håller spel för gallerian, om han är ganska säker på att minst 1 spelare kommer in så borde han ju ha nått på kroken i allafall..