Woody Jokinen: det var väl en plusartikel i Aftonbladet som nämnde ”drömnamnet för Timrå” och det var Lander och det händer ju inte. Om vi snackar om samma artikel, jag vet inte.
{297}: Ja, det var den artikeln jag tänkte på, en artikel jag inte har läst, men som man refererade till här inne. Man blir ju ändå nyfiken på vem det isåfall är som Nubben har på kroken. Målvakt eller center? Det kan ju bli lyckat, även om det inte är ett flashigt namn.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...