Olli Hahl: ja det är sällan jag är en sån där kläm-käck "glaset är halv fullt" kille men faktum är att de uppskjutna matcherna gör ju i a f att vi får spela våra hemmamatcher med mer publik än om de skulle ha spelats under restriktionerna. Jag tror det kan göra nån extra poäng på totalen. Att vi trivs i hemmaborgen är ju publikens förtjänst och ju mer publik ju bättre.
Bara jag som tycker det är märkligt att vi gick med på att flytta matchen mot bottenkonkurrenten Malmö i näst sista omgången mot att istället ha ett dubbelmöte mot Färjestad?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer