Olli Hahl: ja det är sällan jag är en sån där kläm-käck "glaset är halv fullt" kille men faktum är att de uppskjutna matcherna gör ju i a f att vi får spela våra hemmamatcher med mer publik än om de skulle ha spelats under restriktionerna. Jag tror det kan göra nån extra poäng på totalen. Att vi trivs i hemmaborgen är ju publikens förtjänst och ju mer publik ju bättre.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Jag tror det kan göra nån extra poäng på totalen. Att vi trivs i hemmaborgen är ju publikens förtjänst och ju mer publik ju bättre.