Det är lite jobbigt och se Lööke glida och kolla puck isf att ta Gynge som helt ren får pilla in returen till 4-2. Det är sådana grejer som händer hela tiden och avgör matcherna....hopplöst när inte tränarna fortfarande efter 33 matcher inte fått in i skallarna på spelarna hur man spelar hockey utan puck.....suck!
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Det är sådana grejer som händer hela tiden och avgör matcherna....hopplöst när inte tränarna fortfarande efter 33 matcher inte fått in i skallarna på spelarna hur man spelar hockey utan puck.....suck!