{9037}: Åberg 0+2 idag, jag tänker så här: ta en två matchers avstängning, ut och prestera på det här sättet i en match, ta två matchers avstängning igen och repetera. Riktigt bra match av Åberg idag.
Alltid lika skönt att se psykfallet aka åsnebrottaren stå i båset och vara bitter. Fan vad dåliga ni gör Leksand idag, de ser ut som det allsvenska lag de borde vara.
Starkt jobbat! Se till att hålla er kvar nu så kanske vi ses i SHL nästa säsong.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer