Alltid lika skönt att se psykfallet aka åsnebrottaren stå i båset och vara bitter. Fan vad dåliga ni gör Leksand idag, de ser ut som det allsvenska lag de borde vara.
Starkt jobbat! Se till att hålla er kvar nu så kanske vi ses i SHL nästa säsong.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Alltid lika skönt att se psykfallet aka åsnebrottaren stå i båset och vara bitter. Fan vad dåliga ni gör Leksand idag, de ser ut som det allsvenska lag de borde vara.
Starkt jobbat! Se till att hålla er kvar nu så kanske vi ses i SHL nästa säsong.