1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615013 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2301534

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-03-01
eliassjo : 7 av 10 matcher som är kvar är hemma. En stor fördel för oss. Kan vi skapa trycket som vi brukar ha när det är mycket foik i vår hall så har vi oddsen på vår sida. Det blir som en extra spelare. Kom igen nu alla till hallen och stötta vårt lag. Vi ska vara kvar i SHL!

Svarskommentarer

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-03-01
Zäta75: Ja, det känns otroligt viktigt att så många som möjligt ställer upp och går på matcherna som är kvar. Hoppas också att dom som skulle bojkotta allt som har med Timrå IK att göra tills FreddanAnteNubben var borta har ändrat sig.

Men som vanligt är det helt tyst på den kanten när det plockas poäng, men man hämtar väl andan inför nästa primalskri-orgie.
Eller?

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2022-03-01
Zäta75: Ja för fan dehär har vi! vi reste oss från mardrömsstarten och vi ska fortsätta nu

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...