mikenomad: Håller med om att ny/nya tränare är ett starkt önskemål till nästa säsong. Räknar inte heller dig till martyrerna, har alltid tyckt att du varit en intressant skribent. Du ger både ris och ros och det uppskattar jag.
Medveten om att jag själv kan framstå som en lallare, att jag är (för) snäll kan bero på att jag på 85 mils avstånd har mycket sämre koll på vad som händer runt föreningen. Och känner att jag inte har tillräckligt på fötterna för att såga saker som säkerligen inte är på den nivå den borde vara i en förening på elitnivå i vår näst största sport.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Räknar inte heller dig till martyrerna, har alltid tyckt att du varit en intressant skribent. Du ger både ris och ros och det uppskattar jag.
Medveten om att jag själv kan framstå som en lallare, att jag är (för) snäll kan bero på att jag på 85 mils avstånd har mycket sämre koll på vad som händer runt föreningen. Och känner att jag inte har tillräckligt på fötterna för att såga saker som säkerligen inte är på den nivå den borde vara i en förening på elitnivå i vår näst största sport.