1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615024 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2303658

Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Inte alls säkert. Modo är urstarka hemma inte omöjligt de tar alla tre hemma och sedan gör dom en omvänd Leksand i 7:e nere i Jesusköping....Klart vi ska ha klyktattarderby i SHL nästa år.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Greven: HV håller en hög lägsta nivå och är såklart favorit, men är samtidigt något trubbiga och har allt att förlora. Björklöven ser jag fortfarande som största hotet trots deras ojämnhet, får de allt att stämma är motiverade blir de farliga. BIK ska man inte räkna bort, frågan om deras leading line håller? Modo stora chanser fortfarande men måste sluta med misstag i egen zon. Finns rätt många lag som kan aspirera på att gå upp. Kan inte ens räkna bort ett lag som Mora exempelvis. Västerås däremot inte jätteimponerad tror dom får det tufft i slutspel.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...