mikenomad: hahah japp diesel har man, som tur är🤣🤣 sjukt långt för en match mot Oskarshamn dock, o ser inte ut att vara jättemycket folk direkt😑Det som överväger är dock att tanken slog mig, att detta skulle kunna vara sista chansen på många år som man får se Timrå i SHL live. Har bara varit på en match tidigare o de var modo derby i HA😂
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...