1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615020 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2308639

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: hahah japp diesel har man, som tur är🤣🤣 sjukt långt för en match mot Oskarshamn dock, o ser inte ut att vara jättemycket folk direkt😑Det som överväger är dock att tanken slog mig, att detta skulle kunna vara sista chansen på många år som man får se Timrå i SHL live. Har bara varit på en match tidigare o de var modo derby i HA😂

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
palleparling: Jag åker dit för första matchen fär säsongen. Strax över 30 mil enkel väg. Ska göra mitt för att elda på laget.
Så ja, kör du med!

Sv: Apropå nånting...
palleparling: Det blir bra tryck imorgon. Mycket biljetter sålda till Västra stå. Kommer sannerligen bli minst 4500 imorgon. Runt 4 brukar räcka för att ruskigt tryck.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...