Skillnaden på Brynäs tränaren och våran egna fågelskrämma är fan ett skämt.
Ligger vaken på nätterna för han inte vill att Brynäs till HA. Kan garentera er här och nu att Freddan sover gott under ett "In Nubben We Trust" lakan, inga sömnlösa nätter här inte.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Ligger vaken på nätterna för han inte vill att Brynäs till HA. Kan garentera er här och nu att Freddan sover gott under ett "In Nubben We Trust" lakan, inga sömnlösa nätter här inte.